Facebook-effekt 2017 forhåndsbestiling

Hvordan brukte norske virksomheter Facebook i 2017, og hvilken effekt fikk de ut av det?

Blir det stadig vanskeligere for virksomheter å nå ut til brukerne på Facebook? Hva bør du poste for å nå målruppen din? Hva bør du holde deg unna? Hva gjør de som lykkes?

Jeg har analysert 553.000 Facebook-poster fra norske bedrifter i 2017. Postene er fra en rekke ulike virksomheter i en rekke ulike bransjer.

Rapporten gir deg blant annet svar på:

  • Hvilke typer poster ble delt?
  • Hvordan var utviklingen gjennom året?
  • Hvor mange ser egentlig det som postes?
  • Hvor mange klikker på lenkene?
  • Hvor mange ser videoene helt til slutten?
  • Hvordan påvirker engasjement effekten av Facebookposter?
  • Hvilke bransjer fikk bra effekt, og hvilke fikk dårlig effekt av Facebook i 2017?
  • Hvordan har utviklingen vært siden 2016?

Hvis du vil analysere hvilken effekt din Facebookside har, så kan du gjøre det her.

Rapporten er gratis. Registrer epost-adressen din nedenfor, så sender jeg deg rapporten Facebook-effekt 2017 så fort den er klar.

[mc4wp_form id=»1217″]

 


Rapport for enkeltsider

Du kan bestille analyse av en enkelt Facebookside. Analysen tar for seg de samme temaene som den generelle rapporten, men viser resultatene fro din side. Analysen vil også sammenligne din sides resultater med den aktuelle bransjen og resultatene i den generelle rapporten. Kontakt meg på sl@areca.no for å bestille analysen.

 

You may also like...

2 Responses

  1. helene2706 sier:

    Hei Ståle – tar gjerne rapporten, jeg.
    Faktura adresse kjenner du 🙂
    Ha en vakker dag.
    Helene

Skriv en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.